maandag 28 november 2011

Berichtje uit Bali

Hallo iedereen,
Er is weeral een week voorbij gegaan, we hebben niet veel meer gedaan dan geluierikt, eerst had ik een verkoudheid die ik aan Robert heb doorgegeven zegt hij hahaha, hij heeft een dag alleen maar geslapen, geen lust om te eten dus dat wil al wat zeggen, maar de dag nadien was het toch bijna terug in orde.
Onze eerste verlenging is ook weeral in orde, dus we mogen een maandje hier weer verblijven, we hebben hier enkele dagen heel warm weer gehad, dus genoten aan en in het zwembad, ik ben al aan mijn 18 boek bezig dus de E-Reader komt hier goed van pas.
Gisterenmorgen stonden we op, oh was zag het grijs we waren precies terug in BelgiĆ«, het was nog steeds warm maar geen zon te zien, nu vond ik het niet erg want ik moest toch naar de Indonesische les bij Cintje & Huub, we hebben een uitstekende lerares, we kregen een klein testje waar we beide goed voor slaagde.
Het is niet alleen zwemmen en lezen maar ook studeren tussenin en proberen alles te onthouden of ezelsbruggetjes ervoor te zoeken hahah.
Toen de les gedaan was begon het te regenen, ook nog een beetje na de middag, later kwam de zon er terug door dus naar de pool.
Gisteren avond was er weer een dansvoorstelling in het hotel, de eigenaar gaat  vandaag terug naar AustraliĆ«, zijn vrouw binnen 2 weken, de meisjes hebben allen mooi gedanst ook Jelena zij is pas 2,5 jaar.
Woensdag zijn we samen met Cintje & Huub uitgenodigd in de Hotel School Pansophia, dit zal de laatste keer zijn denk ik dan hebben al de groepen geweest, wij zijn 3 keer daar geweest, ze komen ons ophalen met de auto, dus als het regent geen probleem.
Niet veel te vertellen deze keer maar zo weten jullie dat alles hier weer helemaal in orde is en het nog steeds genieten is, de zon is volop terug van de partij.
Groetjes Rita & Robert

2 opmerkingen:

  1. leuk weer om te lezen en fijn dat jullie snel opgeknapt zijn, ga je nu niet meer naar Coba, ik begrijp dat Cin, Huub en jij nu prive les hebben, is ook beter zenne, want bij Coba schoot het niet erg hard op vond ik, maar het was er wel gezellig.
    John naar huis en ober 2 weken ook Suzie, dan zal Robert iedereen weer achter de broek moeten zitten.
    pakkerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marian,
    Ja alles is hier weer terug ok, Coba is nog altijd in de Molukken denk ik bij haar vader.
    Alleen Huub en ik hebben prive les, Cintje vertaald voor ons als het nodig is.
    De 3 lessen die ik nu bij Coba had waren wel heel goed vond ik maar verleden jaar wa shet maar magertjes met de Hoge Kasten erbij hahaha
    Gr Rita

    BeantwoordenVerwijderen