zondag 11 september 2011

Nog 1 dag voor ons vertrek

Hallo iedereen,
Nog één dagje voor we al vertrekken naar Schiphol, alles is gepakt en gezakt zoals te zien is op de foto's!!!
Ik kwam deze prachtige tekst tegen, niet helemaal van toepassing voor ons wat betreft de bagage hahaha

"Voor je op reis gaat, overleg eerst hoeveel bagage en hoeveel geld je gaat meenemen.
Berg daarna de helft van de bagage weer op en neem dubbel zoveel geld mee "
De spreuk hebben we niet helemaal gevolgd zoals jullie kunnen zien!!!

Nee niet bang zijn we komen nog terug naar België, wel na 6 maanden natuurlijk, het meeste is om ginder te laten en 1 doos daar zitten al onze spullen in, dus we hebben niet zoveel bij hahha.

Vrijdag was de laptop ook weer terug in orde, natuurlijk thuis nog wat programmetjes erop gezet want in Bali gaat dit erg traag, ik was toch blij dat alles terug in orde was voor we vertrek..

Zaterdag hebben we afscheid genomen van onze kinderen en kleinkinderen, gisteren van mijn broers en schoonzusters.

Vandaag de laatste voorbereidingen, nog eens stofzuigen en dan is dit ook weer voor 6 maanden voorbij, ook de was en de plas is niet meer aan de orde de volgende zes maanden.

Morgenvroeg nog een laatste wasje, water afsluiten, laatste zaakjes regelen en dan op naar Schiphol.

Rudy komt ons rond 11 uur ophalen en brengt ons naar Roosendaal waar we de trein nemen naar Schiphol, we logeren een nachtje in het best Western Hotel waar we s' avonds nog eens lekker gaan eten

Woensdagmorgen op tijd het pendelbusje nemen naar de luchthaven, we moeten er om 8.15 zijn, de vlucht is voorzien om 11.15 met Singapore Airlines, dit is de eerste keer dat we met deze maatschappij vliegen, we hopen dat het ons zal bevallen, we moeten nu geen nachtje in Taipei verblijven.
Normaal komen we om 05.45 aan in Singapore (donderdagmorgen ) dan is het in België 23.45 woensdagavond.
We vertrekken daar terug om 9.35, in België is het dan 3.30 donderdagmorgen, de luchthaven in Singapore is heel mooi, dus hopelijk hebben we effe wat tijd om daar wat rond te lopen.
Als alles verloopt zoals het moet zullen we rond 12.05 in Denpasar ( Bali ) landen, in België is het dan 6.05 s' morgens en staat Giok ons op te wachten om ons naar hun thuis te brengen.
Zoals vorig jaar blijven we één nachtje bij Noella slapen, s' avonds gaan we allen eten bij Komilfo ook op tijd bedje in denk ik want andere keren hebben we er al een nachtje Asia er op zitten, nu dus niet dus dit kan wel eens tegenvallen.
Nu hebben we beide eigenlijk geen problemen om te slapen in het vliegtuig, maar nu vertrekken we rond de middag en tegen dat het onze nacht is zitten we in Singapore.
En met deze mooie dames die ons gaan bedienen komt het zeker en vast in orde !!
Ik heb mijn e-reader en IPod dus je hoort me niet, Robert zal zich kunnen vermaken met de verschillende soorten muziek waar hij uit kan kiezen en tussen in slapen denk ik.
Het gaat jullie allen goed ik probeer zo snel mogelijk hier weer een berichtje te plaatsen hoe de reis verlopen is.
Groetjes Rita & Robert

13 opmerkingen:

  1. Hoi, hele goede reis maar dat zal wel gaan lukken, het zwaarste zal de trein zijn. De luchthaven van Singapore heeft een hele mooie cactustuin en overal staan orchideeën, is echt een mooie luchthaven, gooi geen papiertje op de grond want dan heb je een probleem.
    HEEL VEEL PLEZIER EN LAAT SNEL WAT VAN JE HOREN.
    hele dikke pakkerd van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Rita,ik wens jullie een hele fijne tijd op Bali en zal zeker regelmatig hier even komen kijken. groetjes Theo VvB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En goede reis dames, hier nog 11 weken en 1 dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ome en tante,de site staat alweer in de favorieten geparkeerd!
    Wij wensen jullie alvast een goede vlucht!
    En doe voorzichtig en laar ons strakjes maar weer genieten van de vele verhalen en foto's


    Dikke kussen van ons allemaal!

    Anneke,Alain,chantal,bradley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zal zeker en vast lukken en hopelijk valt de trein mee zoals de vorige jaren.
    We hebben jaren geleden eens een stop gehad in Singapore en zal wel helemaal veranderd zijn denk ik.
    Zal zo snel mogelijk iets laten weten hoor.
    Gr Rita & Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je Theo en ik probeer elke week er toch een berichtje op te plaatsen hoor.
    Gr Rita & Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Chantal & co, ik laat zo snel mogelijk iets weten hoor, hopelijk kan ik weer mooie foto's en verhalen plaatsen.
    Gr Ome Robert & Tante Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Robert en Rita, een heel goede reis gewenst! Voor mij nog 11 weken, dan kom ik ook weer jullie kant op. We komen elkaar zeker en vast wel weer ergens in ´t straatje tegen!
    Voor nu: geniet ervan! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een goede reis en veel plezier ginder en geniet ervan, voor ons begint het ook te korten.groetjes lucie en eric

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Els,
    Bedankt hoor en je kan ook al beginnen af te tellen en dan zien we je wel in het straatje.
    Groetjes Rita & Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Lucie & Eric,
    Bedankt zenne, en wanneer vertrekken jullie?
    Groetjes Rita & Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopelijk is jullie reis naar wens verlopen, en zijn jullie inmiddels bijgekomen van de lange reis. Ik zal regelmatig op jullie blog kijken om te lezen hoe het met jullie gaat en om mee te genieten van jullie verhalen.
    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja Bea alles is super verlopen en zijn nu volop aan het genieten, vandaag onze eerste massage gehad, nadien zwemmen en genieten !!!
    één dezer dagen zet ik er een berichtje op hoor
    Gr Rita

    BeantwoordenVerwijderen