donderdag 29 september 2011

Berichtje uit Bali

<> <>
Hallo iedereen,
Het uiterlijk van de blog is veranderd, ook de werkwijze dus het is effe nog zoeken hoe alles moet, nu juist in ons verlof dus als alles niet erg netjes overkomt denk dan maar dat ik geen tijd heb om alles netjes neer te plaatsen hahaha.
Laat eens weten hoe de letter grootte is, ietsje kleiner valt wel echt klein uit.

Het lijkt wel of een dag hier minder uren heeft dan in België, een dag is hier zo snel om, we staan al wel rond 7 uur op dan ontbijten, daarna vind je ons in de pool waart het lekker vertoeven is.
Nadien rijdt Robert naar het centrum om daar alles te controleren aan het strand, ik lees dan een boek op mijn e-reader of wat werken of bezig zijn met de laptop, nu hebben we gratis internet in het hotel en ben ik veel minder op de laptop dan vroeger toen we er een hoop geld voor moesten betalen, het was toch zo'n 40€ per maand.

Na de middag doet Robert zijn schoonheids dutje alhoewel ik er niets van merk hahha, ik zit dan rustig te genieten op mijn terrasje met mijn e-reader of laptop soms wel met een ventilator naast mij.
Regelmatig een duik in het zwembad natuurlijk om wat af te koelen, ik hoor dat het in Belgiëook prachtig weer is, dus geniet er van want voor je het weet zitten jullie in de koude en sneeuw!!!
Gisteren avond waren er dansen in het hotel, we hebben het natuurlijk al allemaal gezien maar deze keer danste Rosella het dochtertje van Osin, ze is twee jaar maar het was zo mooi om te zien, volgende keer ga ik het filmen zodat jullie het kunnen zien via YouTube.
We zijn in het hotel blijven eten samen met een stel fijne Nederlanders, we ontmoeten hier alleen fijne Nederlanders héé Marian !!!!
Morgen is het weer Indonesische les met allemaal Nederlanders dus effe de les herhaald want anders sta ik daar morgen onvoorbereid, dat kan niet !!!
 Maandag gaan we een dagje shoppen naar Sanur ( Zuid Bali ) ik heb Robert voor alle zekerheid al geld laten halen zo'n 5.000.000 rp, het zijn nogal bedragen hier als je weet dat 1€ ongeveer 12.000 rp is dus is het ongeveer 416€, die maak ik natuurlijk niet op allé denk het toch niet.
Robert heeft ook weeral op de koop geweest, een prachtig boeddha beeld, ook nog een kleiner boeddha had hij bij, dus het gewicht zal snel terug aangevuld worden.

Het staat mooi op de tafels in onze kamer zo hebben we er hier nog 6 maanden geniet van.
Zo jullie zien we vervelen ons niet en alles gaat hier nog opperbest, geniet van de foto's van het dansen.

Tot het volgend berichtje

Link van de foto's


Rita & Robert

4 opmerkingen:

  1. Zo een schattig meisje! Dat had ik graag gezien. Het lettertype is heel duidelijk. Blij om te horen dat alles zo goed gaat daar, als de kindjes groter zijn gaan we zeker nog eens terug! Groetjes xxx Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ik zie niet echt wat er veranderd is, maar het leest heel fijn.
    Dat onze kleine Rosella ook al mee mag dansen, wat eel lekker grietje is het toch.
    Ja natuurlijk zijn er alleen maar gezellige Nederlanders dat wist je toch al.
    Oei weer 2 boedha beelden en dan moet het kastje nog komen, dat wordt een zeecontainer huren.

    veel plezier verder en groetjes aan allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ze was heel schattig en kan geloven dat jullie nog eens naar hier willen komen en nu met de kindjes samen
    Gr Rita & Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Marian, ik heb op zoek moeten gaan om een berichtje te beantwoorden, waarom veranderen ze altijd zoiets, ze weten dat ik hier zo weinig tijd heb haha.

    Rosella is echt super geinteresseerd ook.
    Ja jij kan dat weten hé, we zijn naar de winkel geweest, het stond er nog steeds maar gaan er toch ééntje laten maken dat we mee naar huis kunnen nemen.
    Gr R & R

    BeantwoordenVerwijderen