woensdag 21 september 2011

Sail Indonesia

Hallo iedereen,
Het is hier nog steeds genieten en wordt elk jaar beter en beter, het is heel rustig in het hotel nu, 3 kamers bezet, de Belgen zijn deze keer eens in de meerderheid wat niet dikwijls gebeurd.
Elk jaar bij het begin van ons verlof is er Sail Indonesia dus ook dit jaar alhoewel we wel vonden dat er minder boten waren dan de andere jaren, twee dagen prachtige dansvoorstellingen gezien, verleden jaar heb ik nog mooi gevraagd of ik mag gaan zitten, nu niets meer gevraagd ze zien wel dat ik rijk getrouwd ben hahaha.
Het waren helemaal andere dansen dan die we gewoon zijn er zit een modern tintje bij, best wel mooi, ik geniet eigenlijk van alle dansen en gamelan, Robert heeft intussen tijd bij jan en alleman staan kletsen.
Ik kreeg ook nog een mooi tasje ook een doosje met wat snackjes en water erbij, nadien zijn we een lekker pizza gaan eten, er zat niemand in het restaurant, ze zei bankroet er komen bijna geen toeristen, een beetje nadien zat heel het restaurant vol, dus Robert brengt geluk volgens hun ik niet zenne hahha.
We zijn nog niet in ons ritme van andere jaren, we staan wat te laat op, blijven kletsen aan het ontbijt dan is het al bijna middag, dus deze morgen de gsm om 7 uur laten aflopen en rustig gaan ontbijten intussen hebben ze onze kamer gepoetst.
Daarna aan het zwembad gezeten en willen lezen, nu zijn onze Nederlandse vrienden !!! ze weten wel wie ik bedoel er niet en krijg mijn boek niet uit dus ga sevens als dit allen geplaatst is uitlezen.
Hier is de link voor de volledige reeks foto's

http://fotoalbum.seniorennet.be/Rirobear/1_sail_indonesia_bali_2011/

Groetjes Rita & Robert

4 opmerkingen:

  1. zeg deftige tante je gat toch niet zomaar zitten entasjes met snacks aanpakken door net te doen of dat je een Pfaff getrouwd ben.
    Jullie zullen vast genoten hebben en de gsm moet je niet mer als wekker gebruiken, je hebt verlof vergeet dat niet, al wil je de hele dag verkletsen.
    Je bent wel een bofferd dat die Hollanders er niet zijn ik heb ze ook meegemaakt, je komt niet aan lezen toe, gelukkig dus dat die thuis zijn allee in Lage Mierde.
    Dus Ritake aan het eind van het verlof ben jij aardig door je voorraad boeken heen op de ereader, als je tenminste niet naar teveel feesten gaat en wat is dat nu om na een kleine week al een pizza gaan eten dat moet nog minstens 3 maanden rijst zijn voordat je trek krijgt in wat Europees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bankroet...jaja, is het wel gezellig met een bezetting van 3 kamers? Ik ben zelf niet zo`n fan van een overvolle resort maar er mag best wel een handvol mensen aan het ontbijt zitten. Zeg lieve mensen, geniet ze verders. Ik verwacht wel een dansvoorstelling van pak Robert, dus goed kijken naar de nieuwe dansen. Groet..
    Jeannette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha gratis wel natuurlijk.
    Nu zijn we terug op ons vertrouwd patroon rond 7.30 ontbijt, en mijn boek is uit eindelijk was best spannend maar het lukte niet.
    Maar gisteren was het Indonesisch hoor, we wisselen af hoor.
    Gr Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Jeannette,
    Het was de dame van het restaurant dat bijna bankroet was zei ze.
    Er zijn maar 9 kamers in ons hotel dus best altijd wel fijn, dagje weinig volk en dan weer wat meer !!!
    Zal het tegen Robert zeggen hoor !!!!
    Gr Rita

    BeantwoordenVerwijderen