maandag 19 september 2011

Eerste berichtje uit Bali

Hallo iedereen,
Hier het eerste verslagje vanuit Bali, verleden week dinsdag heeft onze Rudy ons naar Roosendaal gebracht waar we de trein naar Schiphol hebben genomen, daar aangekomen naar het hotel Best Western Airport hotel.
Ik had dit geboekt onder mijn naam wat niet zo een goed idee was want vrienden die we al elk jaar ontmoeten in Bali kwamen ons bezoeken, er had geen Mertens geboekt dus zijn ze weer weg gegaan, snel een mailtje gestuurd en de telefoon van het hotel, gelukkig hebben ze hun post nog gelezen en zijn ons komen bezoeken, dus alles ietsje anders dan hun hadden geplant.
De volgende dag goed op tijd naar de luchthaven, normaal zouden we rond 8.15 kunnen inchecken maar ze begonnen al om 7.15 dus we waren de eerste, bij na zicht hadden we toch te veel bij, er werd niets over gezegd dus wij binnen.
Wat een schitterende vlucht hadden we met Singapore Airlines, alles netjes verzorgd, goede plaatsen, service tiptop dus volgende keer zal het terug Singapore worden denk ik.
Ook in Singapore zelf voor onze vlucht naar Bali verliep alles vlotjes, treintje op, alles staat heel goed aangegeven dus snel ter plaatse.
Toen moesten we nog 2.15 vliegen naar Bali, ik werd wakker toen we al aan de grond stonden, we landen om 12.15, daarna naar de immigratie daar we al een Visum hadden aan een andere balie aanschuiven waar gelukkig niet veel volk stond.
We moesten nog effe wachten voor onze bagage, een dame vroeg aan Robert amaai doen jullie business hier, nee niks business, toen kwamen de douane hij keek twee keer en vroeg wat zit er allemaal in, zak 1 en 4 zijn onze kleren de andere zaken voor de kinderen en mensen hier, ok ga maar door.
Buiten stond Giok ons op te wachten, toen naar mijn vriendin gereden, lekker geklets, s'avonds bij Komilfo gaan eten met zijn allen op tijd bedje in daar we de volgende morgen, Noella nog wilde zien want ze moest om 7 uur vertrekken naar school.
Rond 9 uur in Sanur vertrokken, effe op de markt in Bedugul gestopt om t-shirts voor Robert te kopen, onze vrienden hier verwittigd dat we rond 12 uur zouden aankomen, ze wachten ons al op aan het hotel, was fijn hun terug te zien, ons tafeltje en stoeltjes stonden al op ons terras.
Heel de staff verwelkomde ons, we kregen een lekker welkomsdrankje en er stond een mooie verassingsstukje met fruit en bloemen op ons tafeltje, het was weer fijn ze terug te zien, onze kamer was de week ervoor special geschilderd alles weer netjes en proper.
Daarna wat begonnen met uitpakken ook effe gaan zwemmen en weer verder gedaan, alles is nu op zijn plaats, wel een heel ander zicht in onze de kamer dan in de andere, een beetje aangekleed en gezellig gemaakt.
s'Avonds bij ons favoriet restaurantje gaan eten waar het ook een fijne weerzien was en bij Ayontje iets gaan drinken nadien, heel gezellig is het daar geworden.
Zaterdag morgen eerst met onze vrienden inkopen gaan doen, nadien nog wat verder gedaan, in de namiddag zijn we naar het centrum gereden waar iedereen ons natuurlijk weer welkom heette.
Zondag onze eerste massage gehad, een dame die hier in ons straatje aan het strand is, Robert had het haar verleden jaar beloofd, verdorie die wist hoe het moest, we hebben er van genoten, volgende week komen de andere dames aan bod.
Er zijn wat kamers bezet, Nederlanders, 2 koppeltjes van Moravia,ook hebben we 2 jonge meiden uit Mortsel ontmoet bij Ketutje, maar verder allemaal Nederlanders !!!!
Het weer is hier, zon en nog eens zon, temperaturen rond de 30 graden, maken we jullie jaloers ermee ??? in Belgiƫ heb ik altijd kou maar hier niet zelfs s'avonds laat is het nog 26 graden.
Verder is het hier leven als God in Bali, genieten van al het goede en moois hier.
Groetjes en tot het volgend verslagje
Rita & Robert

1. genieten, genieten en nog eens genieten jullie daar en Henk en ik hier van jullie verslagen en foto's

2. Ja dat is het zeker en deze avond naar de dansen gaan zien in het centrum ter gelegenheid van Sail Indonesia 2011.
    Was heel mooi
    Gr Rita & Robert

3. Harstikke mooi dit allemaal te lezen en ben blij dat jullie een goede vlucht hadden en heelhuids zijn aangekomen. En dan meteen weer door alle vrienden omringd, en gemasseerd te worden. Toe maar, het kan niet op. Heerlijk die temperaturen, ja ben er echt wel jaloers op.
    Wat fijn dat jullie kamer opnieuw geverfd is, lekker fris zal het zijn.
    Ik ga verder lezen en het ziet er naar uit dat jullie weer veel op het programma hebt staan.